mardi 30 octobre 2012

Disparitia mea



E desuet sa speri. Viata ne ridica ochii spre cer, ne invaluie intr-o frumoasa si dulce iluzie, ne lasa sa urcam, sa plutim si apoi, brusc, dusul rece al dezamagirii.

Ce rost mai are speranta? Cand totul e numai amagire si chin, viata e o repetata suferinta. Deja stiu gustul acesta, fizic, al suferintei, lacrimile-mi devin prieteni, gandurile-mi impletesc un negru vesmant.

Vine iarna, cu vantul rece si cu natura pierduta undeva, departe. Iarna sufletului.

Si ma cert mereu pentru naivitatea cu care am sperat, si ma inchid mereu mai adanc in neimplinire. As vrea sa pot sa ma intorc in copilarie, sa pot dormi fara sa ma gandesc la nimic, apoi sa ma fac mica, tot mai mica, pana sa dispar.

8 commentaires:

  1. si iarna e frumoasa in felul ei....parca speranta murea ultima...citisem eu pe undeva...:)...citeodata esti naiv de fapt iti aduci aminte de copilarie si ca nimic rau nu se poate intimpla ...si cind esti copil ai griji...dar sint mai mici ...si sint de alta natura....

    RépondreSupprimer
  2. dupa cat de frig e afara ...cred ca se apuca de nins si aici :)..am gasit profil sa comentez cu numele meu ...super :)

    RépondreSupprimer
  3. Aici? La Montréal? Trebuie sa admit ca «aici» chiar imi pune probleme de intelegere, prea multe sensuri :).

    RépondreSupprimer
  4. :)))))))) asa e....la mine aici inseamna Bucuresti Romania :)...adica eu sint din Bucuresti...ma rog nu sint din Bucuresti ...dar in Capitala lucrez si am serviciul :))....cu toate ca si in Montreala si Romania ..clima e cam la fel ..parca e putin mai in nord si sint zapezi mai mari ...dar e cam la fel :)...bine ca pune probleme....iti dai seama daca ziceam :))

    acuma inteleg de ce sint orele astea de postare...:)) numai eu mai aveam probleme de astea...il sunam pe unchiul meu din vancover...:)) pe la 10 dimineata...si ma balacarea ala la telefon :))...tu esti timpit....nu vezi cat e ceasul ...ba da ..te-am sunat sa iti dau trezirea....care trezire ca e noapte.... si apoi incepea bunica...las-l saracul ca e obosit sa mai doarma...:))...si cind ma suna el ..la el fiind dimineata...la noi ora 6 sau ceva de genul ...incepea bunica...dar mult ai mai dormit maica :)))))))...uite ce lenes...sa se trezeasca la 6 ...si ala era chior de somn :))))

    RépondreSupprimer
  5. aa...si mi-am mai adus aminte...ca varul si unchiu dupa 2 ani s-au mutat in montreal...si era 2 ore parca diferenta.,...si suna in tara la bunica...pe la 4(dupa amiaza)...si incepea...ce faci...uite acuma m-am trezit...si apoi bunica...uite vezi ...a prins radacini acolo ..acuma nu mai doarme asa de mult :))...de la 6 la 4...vezi se trezeste mai devreme...:))...ce sa ii explici buncii de 80 de ani de fus orar...ii ziceam si noi ...da bunica...vezi ce copil harnic ai....si cind venea in vizita toti din orasel...il stiau de lenes..uite asta e ala care se scoala la 4 dupa amiaza :))))))))))))

    RépondreSupprimer
  6. Intre Bucuresti si Montréal e o diferenta de fus orar de 6 sau 7 ore in minus, depinde de perioada anului.
    Harnicia si lenea nu se masoara numai in timpul dormit, dar asta e alta poveste.

    RépondreSupprimer
  7. si asta e adevarat....dar nu poti schimba mentalitatile :)....sau cel putin nu merita sa te certi cu ei pentru asa ceva :)

    RépondreSupprimer
  8. am uitat sa iti zic ....NEATA :)))))))

    RépondreSupprimer